Mūsų klientė – įmonė, kuri verčiasi didmenine žuvies prekyba.
DARBO APRAŠYMAS:
- įvairaus pobūdžio dokumentų rengimas bei korespondencijos administravimas;
- sėkmingos biuro veiklos bei įmonės vidinės komunikacijos užtikrinimas;
- vidinės ir išorinės informacijos organizavimas ir valdymas;
- įvairiapusės pagalbos teikimas darbuotojams;
- interesantų bei telefoninių skambučių priėmimas ir nukreipimas;
- kanceliarinių ir buitinių prekių užsakymas;
- įmonės darbuotojų komandiruočių planavimas, viešbučių ir bilietų užsakymas;
- įmonės švenčių organizavimas.
REIKALAVIMAI:
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- administracinio ar klientų aptarnavimo darbo patirtis;
- raštvedybos taisyklių išmanymas;
- geros anglų ir rusų (rašomosios) kalbos žinios;
- puikūs Microsoft Office programų naudojimo įgūdžiai;
- vairuotojo B kategorijos pažymėjimas.
MES TIKIMĖS, KAD JŪS:
- gebate valdyti informacijos srautus ir planuoti laiką;
- galite reprezentuoti įmonę ir atstovauti jos interesus.