Administravimas

Generalinio direktoriaus asistentas Neterminuota darbo sutartis

Mūsų klientė – stambi gamybos įmonė LEZ teritorijoje.

DARBO APRAŠYMAS:

  • asistavimas bendrovės generaliniam direktoriui vykdant kasdienius darbus: dienotvarkės planavimas, susitikimų ir komandiruočių organizavimas;
  • įvairaus pobūdžio dokumentų rengimas bei korespondencijos administravimas;
  • tiesioginis bendravimas telefonu su klientais, tikslingas skambučių nukreipimas;
  • sutarčių su klientais administravimas vidinėse įmonės sistemose;
  • vidinės ir išorinės komunikacijos organizavimas ir valdymas;
  • kitų administracinio pobūdžio darbų organizavimas ir vykdymas.

REIKALAVIMAI:

  • aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • darbo patirtis analogiškame darbe;
  • sklandus bendravimas lietuvių, anglų ir rusų kalbomis;
  • dokumentų valdymo ir rengimo patirtis;
  • Microsoft Office programų paketo valdymas;
  • puikūs organizavimo, reprezentavimo ir komunikavimo įgūdžiai;
  • noras ir gebėjimas dirbti dinamiškoje įmonės aplinkoje.

NAUDINGI ĮGŪDŽIAI:

  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas, nuosavas automobilis, kadangi darbo vieta LEZ teritorijoje.

Kontaktinė informacija

  • Paskelbta: 2019-02-05
  • Skelbimas galioja iki: 2019-03-07
  • Vieta: Klaipėda
  • Pareigų pavadinimas: Generalinio direktoriaus asistentas
  • Darbo valandos: 40val. / savaitę
  • Atlyginimas: €1605 - 2040 (bruto)
  • Kontaktinis asmuo: Agnė Jankutė
  • Informacija telefonu: +370 647 73443
  • Kontaktinis el.paštas: agne@jobfit.lt