Gamyba / Pramonė / Pirkimas / Tiekimas / TRANSPORT / LOGISTICS / Transportas / Logistika / Uostas / Laivų remontas

Pirkimų skyriaus asistentas Neterminuota darbo sutartis

Mūsų klientė – laivų remonto ir techninio aptarnavimo įmonė.

DARBO APRAŠYMAS:

  • pirkimo sutarčių administravimas bei jų vykdymo kontrolė;
  • medžiagų ir įrangos priėmimas, sandėliavimas ir išdavimas;
  • optimalaus atsargų kiekio sandėlyje užtikrinimas;
  • krovinių pervežimo organizavimas ir koordinavimas.

REIKALAVIMAI:

  • panašaus darbo patirtis žaliavų sandėlyje;
  • sandėlio valdymo ir darbo organizavimo patirtis;
  • pakrovimo, iškrovimo darbų organizavimo bei materialinių vertybių sandėliavimo ir apsaugos taisyklių žinios;
  • pirminės buhalterinės apskaitos dokumentacijos išmanymas;
  • geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas;
  • puikūs darbo programa MS Excel įgūdžiai.

Kontaktinė informacija

  • Paskelbta: 2019-02-28
  • Skelbimas galioja iki: 2019-03-29
  • Vieta: Klaipėda
  • Pareigų pavadinimas: Pirkimų skyriaus asistentas
  • Atlyginimas: Sutartinis
  • Kontaktinis asmuo: Inga Siminonienė
  • Informacija telefonu: +370 610 63443
  • Kontaktinis el.paštas: i.siminoniene@jobfit.lt
Siųsti cv

Peržiūrėti skelbimą

Jeigu norite teikti savo kandidatūrą savo CV siųskite šiuo el.pašto adresu: i.siminoniene@jobfit.lt