Mūsų klientė – stambi statybos ir gamybos įmonė.
DARBO APRAŠYMAS:
- Verslo valdymo apskaitos vedimas, analizė ir ataskaitų ruošimas;
- veiklos duomenų rinkimas ir sisteminimas;
- įmonių grupės veiklos ataskaitų sudarymas, pokyčių sekimas, teikimas pasiūlymų dėl veiklos rodiklių gerinimo;
- biudžetų sudarymas, analizė ir vykdymo kontrolė;
- projektų pinigų srautų planavimas ir kontrolė;
- produktų ir paslaugų savikainų skaičiavimas.
REIKALAVIMAI:
- Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos arba tiksliųjų mokslų srityje;
- 1-2 m. ekonomisto darbo patirtis;
- pagrindinių finansinių rodiklių išmanymas, biudžetavimo ir piniginių srautų valdymo žinios;
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas, ypač MS Excel);
- būtinos rusų kalbos žinios, anglų kalba – privalumas;
- iniciatyvumas, analitinis mąstymas, sąžiningumas, savarankiškumas ir kruopštumas.
Atlyginimas bus aptariamas su atrinktais kandidatais, atsižvelgiant į jų patirtį ir įgytas kompetencijas.