Mūsų klientė – logistikos ir transporto paslaugas teikianti įmonė.
DARBO POBŪDIS:
- Įmonės veiklos efektyvumo analizė, pokyčių sekimas ir pasiūlymų teikimas veiklos rodiklių gerinimui;
- ekonominių ir finansinių rodiklių analizė, finansinių prognozių rengimas;
- biudžeto sudarymas, vykdymo analizė ir kontrolė;
- pinigų srautų planavimas ir kontrolė;
- investicijų efektyvumo analizė ir įžvalgų teikimas;
- direktoriaus bei akcininkų konsultavimas aktualiais klausimais.
REIKALAVIMAI:
- Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, apskaitos srityse;
- darbo patirtis įmonės vadovo, finansų direktoriaus ar finansų kontrolieriaus pareigose;
- darbo patirtį transporto įmonėje laikysime privalumu;
- geros anglų arba vokiečių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- komunikaciniai gebėjimai, analitinis mąstymas;
- atsakingas požiūris ir gebėjimas savarankiškai valdyti laiką ir darbo krūvį, siekiant efektyvumo ir terminų laikymosi.
PRIVALUMAI:
- Patirtis dirbant su EuroSkaita;
- patirtis dirbant FleetHand/LocTracker/Transics Tx-Connect.
ĮMONĖ SIŪLO:
- Darbą tarptautinėje įmonėje ir draugišką komandą;
- atlygį, atitinkantį darbo rezultatus.